معرفی کامیون کمپرسی شکموتو - تازه نفس بازار ایران

کامیون کمپرسی شکموتو X5000D آرین دیزل در تاریخ 27 مردادماه 1402 رونمایی شد. محصول دیگری که در همین مراسم رونمایی شد، کامیون باری شکموتو X5000L بوده است.

کامیون جدید SHACMOTO X5000D در کاربری کمپرسی به بازار عرضه می‌شود و یک کمپرسی 6×4 با موتور قدرتمند کامینز است. فضای بار این کامیون حجمی معادل 17 متر مکعب داشته که کاملا مناسب حمل بارهای سنگین و حجیم با چگالی بالاست. 

 

کامیون کمپرسی شکموتو آرین دیزل

نکته جالب تجهیز این کامیون به تایرهای آفرودی بوده که نشان از این دارد که شرکت آرین دیزل این کامیون 10 چرخ شک موتو X5000D را برای کاربری‌های معدنی و خارج از جاده‌ای نیز مناسب می‌داند.

طراحی کمپرسی شکموتو D

کابین کامیون 10 چرخ کمپرسی شکموتو X5000D طراحی کلی مشابهی با کشنده X5000 دارد. جزییاتی در این مدل دیده می‌شود که در کمتر کمپرسی مشاهده کرده بودیم.

به محض باز کردن درب ها، لوگوی شاکمان روی زمین نمایش داده می شود. همچنین تریم رودری ها و داشبورد به صورت دو رنگ مشکی و کرم بوده و البته در قسمت‌هایی از درب ها شاهد تودوزی چرم مصنوعی شکلاتی رنگ نیز هستیم. غربیلک فرمان D شکل بوده و روی آن کلیدهای کنترلی مختلفی تعبیه شده است

 

حداکثر ظرفیت باربری اکسل جلوی این کامیون 9.5 تن و حداکثر ظرفیت باربری هر یک از اکسل‌های عقب نیز 16 تن اعلام شده که تقریبا نسبت به تمام کامیون‌های کمپرسی موجود در بازار ایران، بیشتر است. حداکثر ظرفیت باربری ناخالص این کامیون کمپرسی نیز 26 تن اعلام شده و ظرفیت مخزن سوخت این کامیون نیز 400 لیتر است.

کمپرسی شکموتو 5000 دی طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 7550، 2550 و 3270 میلیمتر داشته و فاصله بین محور جلو تا اولین محور عقب آن 3770 میلیمتر است. مرکز محورهای عقب نیز از یکدیگر 1400 میلیمتر فاصله دارند.

امکانات کمپرسی شکموتو D

برخی از مهم‌ترین تجهیزات این محصول عبارتند از: سیستم ترمز خودکار اضطراری، ریتاردر گیربکس، ترمز موتور جیکوب، سیستم هشدار خروج از خط، دوربین دید 360 درجه، سیستم پایش فشار باد تایرها، سیستم تعلیق هیدرولیکی برای کابین، غربیلک فرمان با کلیدهای کنترلی، کروز کنترل، شیشه بالابرهای برقی، کابین با فضای مناسب برای استراحت 2 نفر، صندلی راننده با تعلیق بادی به همراه گمرکن، گرمکن آینه دید عقب با قابلیت تنظیم به صورت برقی، مخازن باد آلومینیومی، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، بخاری درجا و … .

نظرتون راجع به این کمپرسی چیه؟ آیا میتونه رقیب جدی ایی برای آمیکو باشه؟

 

منبع : باما

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده
اکبر گفت:
این همه کامیون و کشنده داره میاد این هم وضعیت بازار و کار و بار - بهتره یه فکری به حال کارش هم بکنند
آخرین محصولات
همه

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید