کشنده جدید گروه بهمن معرفی شد

گروه بهمن از کشنده جدید خود با نام امپاور BD500 رونمایی کرد

بهمن دیزل تاکنون با کامیونت‌های متنوع خود در بازار خودروهای تجاری کشور حضور فعالی داشته است. بعد از معرفی کامیونت جدید فورس اکنون نوبت به کامیون قدرتمند امپاور رسیده تا سبد محصولات این شرکت کامل‌تر شود.

در خلأ کامیون‌های اروپایی جدید، برند جدید اِمپاور (EMPOWER) می‌تواند یکی از قدرتمندترین و پیشرفته‌ترین کامیون‌ها لقب بگیرد. این کامیون درواقع ری‌برند شده کامیون فوتون اتومان (auman) چین است.

مشخصات فنی کامیون امپاور BD500

محصول جدید بهمن دیزل از یک پیشرانه پرقدرت ۱۲ لیتری کامینز سود می‌برد که خروجی آن به ۵۰۰ اسب بخار و ۲۳۰۰ نیوتن متر می‌رسد. برای انتقال نیرو هم از گیربکس اتوماتیک ۱۲+۲ سرعته ZF استفاده شده است. این ترکیب با ترمزهای پرقدرت Knorr و ترمز کمکی ریتاردر ۵ حالته ZF باعث می‌شود تا قابلیت اطمینان این خودروی سنگین دوچندان شود.

موتور کامیون امپاور

سیستم تعلیق جلو، فنر تخت چند لایه پارابولیک و عقب، بادی مجهز به ۴ کیسه هوا با قابلیت تنظیم ارتفاع از راه دور به همراه کمک‌فنر و استابلایزر است.

امکانات و ویژگی‌ها

این کامیون دارای گواهینامه بین‌المللی حمل کالاهای خطرناک است. این ویژگی ناشی از ایمنی مناسب و تأمین استانداردهای لازم است. از امکانات ایمنی این کامیون، سیستم هشدار انحراف از مسیر، سیستم ترمز اضطراری هوشمند، سیستم کنترل پایداری و از این قبیل را می‌توان نام برد.

کابین کامیون امپاور

کابین امپاور نیز مدرن و با ارگونومیک مناسب و تجهیزاتی چون سانروف، بخاری درجا، یخچال، سیستم مالتی مدیا و سیستم ناوبری به همراه تخت خواب برای دو نفر، فضای کافی و راحتی را فراهم می‌سازد.

قیمت کامیون امپاور

تا زمان نگارش این مطلب، قیمت رسمی این خودرو توسط بهمن دیزل اعلام نشده است. قرار است قیمت این محصول در زمان رونمایی رسمی از آن در اوایل اسفند مشخص شود. هرچند رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن در مورد قیمت امپاور گفته که ساست قیمت‌گذاری بهمن برای آن به‌گونه‌ای غیرقابل‌رقابت خواهد بود و با قیمت بهتری نسبت به همه رقبا به دست مصرف‌کننده خواهد رسید.

کامیون امپاور

کامیون امپاور BD500 دارای گارانتی ۲ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر (هرکدام زودتر فرارسد) بوده و برای اولین بار در ایران در حوزه خودروهای تجاری یک سال یا ۵۰ هزار کیلومتر (هرکدام زودتر فرا رسد) سرویس دوره‌ای رایگان برای آن در نظر گرفته شده است. طبق برنامه‌های صورت گرفته قرار است اولین مرحله فروش و تحویل امپاور در اسفند سال ۱۴۰۰ صورت پذیرد که تا پایان سال آینده حداقل ۱۰۰۰ دستگاه از این کامیون عرضه خواهد شد.

 

منبع: وبسایت پدال

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده
آخرین محصولات
همه

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید